2011-01-23 ? 15:15:25

yes my lord !


Helluu, helgen varto tillbringad med några goa´ flickor.
Gårdagen varto det först att kolla handboll i idh, sen dra vidare & käka på ST och sedan blev det spänning framför teven rutan där handboll varto på slagen.

Sverige mot Serbien och fyfan asså...
Ikväll möter dom Kroatien vilket man måste se.
Det lutar mot förlust, Kroatien är grymma, men - vi håller tummarna!


Det går en massa rykten överallt att det har bytas stjärntecken osv. och att det kommit en ny som heter "ormbäraren" (?). Jag själv tror inte på detta utan tror att allt är en fet bluff, jag menar..

..om detta skulle vara sant så skulle det innebära att jag nu blivit en OXE och fuckno att jag tänker bli det. Jag är en tvilling, har alltid varit & kommer alltid att vara. Så är det bara, punkt slut!


Jag tycker då att vi varto fett sexiga inatt & att vi har mycket fina profil bilder på facebook ;)
Kommentarer
Amanda

Hej sötnos♥

Veckans blogg är nu utsedd och om inte du vann så finns det en ny tävling för nya chanser att vinna:)♥



Kramar Amanda♥

2011-01-23 @ 15:18:12
URL: http://aamandaaslife.blogg.s
Amanda

Ja, jag älskar handboll, har själv gått i det men får inte börja igen :(

2011-01-23 @ 15:27:05
URL: http://aamandaaslife.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: