2011-02-19 ? 11:10:33

Raggningsrepliker & svar!

Haha, så himla sköna :D (enligt min grymma humor då asså..)


Raggningsreplik: ”Gjorde det ont när du föll från himlen?”
Svar: ”Gjorde det ont när din mamma tappade dig på huvudet när du var liten?”

Raggningsreplik: ”Du ser ut att behöva ligga med en riktig man!”
Svar: ”Absolut! Har du sett nån härinne?”

Raggningsreplik: ”Tänk om livet var ett spel och du var tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla runt dig på bordet och hoppas på sex.”
Svar: ”Livet är ett spel, fullt av vinnare och förlorare. Gissa vilket av dem du är.”

Raggningsreplik
: ”Snygg klänning du har, den hade passat utmärkt på mitt sovrumsgolv.”
Svar: ”Snygg kropp du har, den kommer passa utmärkt i bakluckan på min pojkväns bil.”

Kommentarer
amanda ~ annasdotter

hahah, okej :D nae justin är väl inte en favorit precis :) men självklart får du tycka det!! :D

2011-02-20 @ 17:34:03
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: