2011-02-23 ? 10:08:39

"De nära & kära"

Försten ut är väl en riktig sötsak, Beata Bergqvist.

Beata Bergqvist,
jag vet inte riktigt hur jag ska börja ifall jag ska vara riktigt ärlig.
Du är en toppen fin tjej som är super söt & alltid har leende på läpparna. Du gillar verkligen inte att se någon sårad/ledsen & mår oftast själv dåligt av det. Du är även en brud som är väldigt påhittig och social vilket som jag gillar med folk!

Jag lärde känna dig genom handboll och var med dig första gången för ungefär 2 år sen precis innan din födelse dag. Det var då jag märkte att du verkade vara en sjukt go tjej! Jag började inte umgås med dig "på riktigt" riktigt mycket förrän Sommaren 2010 på sommarn, och jag ångrar mig inte för 5 öre.

Du har gjort min sommar & resten av året riktigt rolig & jag är glad över att jag har dig!
Jag hoppas jag kommer ha kvar dig länge för du betyder verkligen mycket för mig.
I love you ♥


Kommentarer
Beata

2011-02-23 @ 10:13:32
URL: http://krokhyllan.blogg.se/
Beata

NAWE!!!! Älskar dig mer älskling du gör min dag!<3

2011-02-23 @ 10:14:06
URL: http://beatabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: