2011-01-20 ? 19:58:10

SVAR på frågestunden.

skippade typ få tal frågor (2?) som jag ansågs vara privata.

Vad heter du? På riktigt? Karolina. Men, hatar det så kalla mig gärna Karro.
Hur gammal är du? Jag är 14 år och blir 15 i år (född 1996).
Vart bor du? Jag bor i den härliga sommarstaden Varberg.
Vad är din favorit hundras? Ska jag vara ärlig? Vet faktiskt inte. Jag är inte så bra på namn på hundar och sånt dära, hehe..
Vad skulle du ta med till en öde ö? Det var en riktigt svår fråga, jag skulle vilja ta med mig nästan allt ithink. Men, om det bara får vara fem saker så skulle det nog ha varit: Mat, Beata, Hannah, Frida, min mobil och en snygg bikini.
Framtidsplaner? Man har ju alltid sina drömmar, men vet att dom aldrig kommer uppfyllas. Ska försöka hålla mig till verkligheten nu.. Jag vill bo i ett fint stort hus, ha 2 eller 4 barn och ha en alldeles underbar man.

Varför bloggar du och hur började du att blogga? Det är olika orsaker till det. Jag började blogga hm... vet inte riktigt när, men det var iallafall min vän som fick mig att börja. Jag har haft omkring 40 bloggar men just nu så har jag denna. Ska försöka att blogga på denna i minst ett år (nyårslöfte). Jag bloggar för att jag tycker det kan vara skönt att få skriva av mig och dela med mig grejer. Jag vill även ha detta som en liten "dagbok" som jag ska kunna se tillbaka till och minnas alla crazy stuff som händer ibland.
Vad är det sämsta/bästa med att blogga? Sämsta är nog att man inte alltid har lust och får känslan att man "måste" och så. Bästa är nog att jag iefterhand kan se hur dåliga inlägg jag gör och så. Såg på en av mina bloggar som jag hade för ett år sen ungefär, jag var skit rolig, hahahaha!

Vilken är din favorit film och serie? Jag har faktiskt ingen speciell, jag gillar mycket & allt är ganska varierat. En serier jag gillar start är iallafall OC.
Vad föredrar du? Tacos eller pizza? Tacos, hell yeah!
Sommar eller vinter? Motivera gärna. Sommar.. visst så är vinter mysigt och sånt när det är jul och kläderna är fin och allt men jag verkligen avskyr kyla, det är det värsta som finns. Tänk dig en fin sommarkväll istället. Nere vid stranden med ett gäng härligt folk, enda som behövs är en grill, lite käk, en gitarr och ett härligt gäng. Perfekt!
Vad är ditt drömjobb? Jag har inga riktigt "speciella" jobb faktiskt, men något med folk omkring en hade varit trevligt. Kontorskvinna maybe? Nej tack...
Favoritblogg/bloggar? Har inga riktigt "favoriter". Några jag läser är bl.a. Siris, Beatas, Hannahs, Justin Bieber bloggar, Foki, Kissie och några andra bloggar.
Hur ser din statestik ut på bloggen? (unika besökare/dag) Det går faktiskt inte att svara på för det ändras otroligt mycket, dag till dag. Så jaa... men det ligger allt ifrån 30-200.

Vad har du för färg på din tandborste? Den är orange med saker på. En barn tandborste, hehe.
Har du pojkvän? För tillfället, nej det har jag inte.
Hur länge vara ditt längsta förhållande? Prick 6 månader. (kanske lite elakt att göra slut på 6månaders dagen, hehe) fy Karro.

Favorit artist? Justin Bieber ofc..
Bästa låt med Justin? Svårt, alla är så himla bra men jag väljer nog pray för tillfället för den är så fin tycker jag!
Hur länge har du gillar Justin Bieber? Lite mer än ett år (sen november 2008). Men det har gått lite "från & till" med det.

Det bästa en vän kan göraa? Finns mycket (L)
Det sämsta en vän kan göra? Finns en del...
Bästa minnne? Oj gud, hatar sånna frågor! En sån fråga man verkligen inte kan svara på, pass på den. Haha nej, men det finns så himla många minnen så jag kan inte välja ut..

Hur kom det sig att du började spela handboll ?
Det var mina klasskamrater som fick mig att börja spela.
Hur länge har du spelat handboll? I 4 år nu.
Det bästa med handboll? Åh, finns så mycket bra med det men framför allt känslan! (L)

Vem tycker du är snällast i klassen? Inte siri iallafall................ ;) hahahahahahaha.
Något hemskt som hänt dig? Det vet man aldrig... ;)
hipsters / string? Alltså, det beror på...
hund / katt? hund.
Siri äger right? Det kan vi ta och diskutera... ;) (hon äger nästmest, jag äger mest!!)
Läser du min/våran novell? Nej det gör jag inte :)
Vad tycker du om Hannah Danielsson?  Sämst. Nej, men det vet hon nog redan vad jag tkr ;)
Finnaste färgen på en killes ögon? Bruna så att man smälter så fort man ser dom (L)

Vad faller du får på killar?
Ögon, tänder, rygg, mage & brunetter (L)
Reser du ofta utomlands? Ofta och ofta... vet inte vad du tar som ofta, men jag reser på solsemester två ggr/år sen så blire kanske små semestrar där imellan som till typ danmark & sånt :)
Vad gör du på din fritid? Spelar handboll & umgås med mina vänner.
Vad använder du för nå smink? Torrt svar, men endast mascara faktiskt..

Hoppas ni blev nöjda med era svar!! (vet att de är inte i så bra ordning men jaa....)
Sparat en del frågor för har tänkt ta dom i enskilda inlägg, kul va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: