2011-01-25 ? 18:26:36

Kim & nu Oscar? Damn.


Min
underbara, älskade, vackra (och allt det där) KIM (ANDERSSON) är skadad vilket betyder att han inte kommer kunna vara med och spela mer nu under VM. My life is over or what?

Han har en fraktur i sin ena tumme vilket betyder då att han måste "vila" i 6 veckor. Enligt mig så behöver vi verkligen honom (min gud) men man kan inte få sin vilja igenom alltid, right? 


Inte nog med det så har nu Oscar Carlén skadat sig och vi har två mindre (grymma) spelare inför kvällens möte - Danmark. Dock så har vi tur för hur det än går i denna matchen så är vi vidare. Carlén kommer antagligen kunna spela på fredag då det gäller, vi får ta & hålla tummarna!

Hade varit riktigt kul att se kvällens match. Hur bra dom klarar sig utan Andersson & Carlén, men jag ska träna och jag tror nog killarna klarar det fint endå. Dom är trotsallt ett helt lag och det finns många grymma spelare.
Kommentarer
K A R I N

Den där matchen blev en katastrof för Sverige!! :o hoppas det går bättre för dom i matchen mot Frankrike imorgon! :))

2011-01-27 @ 18:51:54
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: