2011-01-30 ? 16:41:45

DAG 5 - Mina syskon.

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag har då tre syskon, Sandra, Vickan & Joel.
Jag är bara "halv syskon" med Sandra & Joel för vi har bara samma mamma, men
jag tar dom som "hel syskon" ändå, :)

Kan väl ta & berätta lite kort om dom.

Sandra:
Hon är 20 och blir 21 i år.
Hon bor i falkenberg med sin kille Victor och arbetar här i Varberg.
Ser henne nästan aldrig vilket är lite tråkigt men när jag väl träffar henne
så hittar vi på skojsigheter :)

Vickan:
Hon är 16 och blir 17 i år.
Hon bor här i Varberg med mig och studerar på PS.
Ser  henne väldigt ofta vilket som kan vara fett dryyygt.


Joel:
Han är 22 år och blir 23.
Han bor i Lysekil dit han flyttade med sin flickvän, men han bor nu ensam (tror jag iaf).
Ser knappt Joel heller, nå få gång/gånger per år så när jag väl träffar han så är det super kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: