2011-01-25 ? 19:01:52

DAG 4 - DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA.

Jadu, vad får mig att gråta? Ska jag vara helt ärlig så tycker jag, personligen, att jag inte gråter särskilt ofta. Vid vissa speciella filmer så kan jag faktiskt börja gråta men det händer väldigt sällan.

Jag kan även börja gråta ifall jag får ångest och känner att jag typ gjort något dåligt som att missat ett friläge på handbollen (Mycket pinsamt!!) så börjar jag inte "gråta" direkt, men blir glansig i ögonen, känner panik & får ångest helt enkelt!

Någon liten annan grej som kan få "en tår att falla" är nog när jag ser att något hänt mina vänner. Ex. som på Höfers (var iofs för tre år sen men endå) så fick Mickro en boll på ögat så hon inte kunde vara med och spela en ganska "viktig" match och hon grät hela tiden. Jag klarade inte av att se henne sån så tillslut började jag också storböla, hehe. (sa bara detta för att ge ett exempel..)


Nu vet ni... ;) btw: så ska ni komma ihåg att detta inte händer ofta! Jag har faktiskt fått höra att jag är en "hjärtkall" person utav Hannah & Beata när vi varto på bio för att jag inte grät, haha:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: