2011-01-23 ? 18:15:32

DAG 1 - OM MIG.


THIS IS ME AND TWO OF MY FRIENDS - Jag längst till höger.
Jag är en ung brud på 14 somrar, snart 15, och heter Karolina. Jag kallas Karro och hatar verkligen när någon säger Karolina till mig, fy så hemsk det är! Jag bor längst kusten i sommarstaden Varberg. Jag bor här med min familj som består av mamma, pappa och tre syskon men det är bara ett av dom som bor kvar. Jag är yngst i min familj vilket som är ganska keligt ibland.

Om du skulle fråga någon som träffat mig så skulle du nog fått som svar att jag är en glad och öppen tjej.
Jag ser mig själv som en pratglad person och skäms typ aldrig, hehe. Jag är väldigt framåtriktad och kan ibland anses att vara lite väl för "vågad". 

 På min fritid umgås jag med mina vänner och spelar handboll. Handboll har en väldigt stor plats och betydelse i mitt liv och jag lägger ner ganska mycket tid på det. Jag började spela precis innan jag fyllde 11 så har spelat i snart 4 år och tycker det är riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: