2011-01-08 ? 17:17:56

2011 - Here I come.

Yes, nu varto det ett nytt år vilket jag inleder med att skapa en ny blogg, coolt va?

Året 2010 har iallafall varit helt fantastiskt & jag hoppas verkligen att detta blir lika så. Även så var slutet väldigt bra och jag varto på middag med ett stort gäng härliga tjejer.

Gårdagen: Jag åkte till Hannah vid tre (där middagen skulle vara) och hjälpte henne att laga mat och fixa inför kvällen. Vid halv sju kom ett gäng tjejer på 10 pers och vi hade det super trevligt. Vid tolvslaget varto vi nere vid fästningen för att inviga det nya året och se på att fyrverkirier och sedan bar det mot Hannah igen. Kvällen/natten rundades av runt två tiden.

Det var som sagt 3-rätters som stod på listan inför kvällen & allt var super gott!

Förrätt: Bruchetta.
Huvudrätt: Fläskfilé med potatisgratäng, rotfruktsgratäng, sallad och pepparsås.
Efterrätt: Kladdkaka, yumie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: