2011-02-05 ? 17:16:07

veckorna rullar på..

veckorna rullar på & vi är nu inne på andra månaden på året, har det inte gått riktigt fort trotsallt? Visst känns det segt & så i skolan ibland men fan vad bra man egentligen har det som ens har den möjligheten som att gå i skolan. Jaja, nog om det nu...



Kalleballe & Mikic :)

Gårdagen var jag på stan med några trevliga brudar & åt på murrieta blandannat. Vid 6 drog jag hem ungefär och sedan vid 8, halv 9 tiden blev det att dra och träffa några andra trevliga vänner på campino.

Dagen började vid sju då jag skulle iväg till kungsbacka & spela handboll. Vi spelade verkligen uselt men fick med oss en vinst hem iallafall. Nu är jag lagom trög i kroppen och har sår överallt, bl.a. på halsen, huvudet (bakom örat har jag ett stort sår typ) och knäna osv. Ni som påstår att handboll är klenare än innebandy kan fan komma hit och få sig en bitchslap eller två utav mig! ;)

Efter matchen rulla vi iallafall vidare till donken en snabbis för att få i oss lite käk & sedan bar det vidare till kyrkan där jag var i två timmar ungefär.

Visst har jag ett intressant liv? HAHA, kyss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: