2011-02-05 ? 17:02:37

Dag 11 – 10 saker jag gillar att göra

Hoppat över dag 10 som vissa av er kanske märkt, men det är att en vän ska berätta om mig & jag väntar med det tills ett mer passande tillfälle :)


"10 SAKER"

1. Jag gillar älskar att spela handboll
2. Jag gillar att umgås med mina vänner
3. Jag gillar att fotografera (dock inte särskilt bra..)
4. Jag gillar att skratta
5. Jag gillar att få pengar på kortet
6. Jag älskar att man inte behöva tänka på något särskilt utan fokusera på de som händer på planen.
7. Jag gillar mitt underbara handbollslag
8. Jag älskar känslan man har ute på planen (handboll)
9. Jag gillar min kära laptop
10. Jag gillar att jag inte behöver skriva mer nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: